Els Museus surten al carrer

sábado, 3 noviembre | 10:30 h

Placeta de Sant Joan
Sant Feliu de Guixols

Muestra de talleres de los museos de las comarcas de Girona que este año se celebrará en Sant Feliu de Guíxols. Durante toda una mañana podréis participar en diferentes talleres familiares propuestos por los museos de la Xarxa de Museus de les Comarques Gironines.

El Terracotta  propone un taller de decoración de azulejos con la técnica de bajo cubierta, “Pinta la teva rajola de ceràmica”, que se podrá realizar gracias a la colaboración de la Associació de Ceramistes de la Bisbal y los alumnos del Grau Mitjà de Terrisseria del INS La Bisbal.

Todos los talleres:

• Taller d’Amulets romans (MAC-Empúries)
  • Els arcs de la catedral (Tresor de la Catedral de Girona)
  • Fem mandales de fil (Museu del Joguet de Catalunya)
  • Taller de Mòlta de gra (MAC-Ullastret)
  • Fem un xai i fes de monjo copista (Museu Etnogràfic de Ripoll)
  • Pinta la teva rajola de ceràmica (Terracotta Museu)
  • Descobrim la Història del 3D (Museu del Cinema)
  • Fem mosaics! (MAC-Girona)
  • Caps i cordes amb Txitxarra, fem nusos mariners! (Museu de la Pesca de Palamós)
  • Confecció i impressió d’una llibreta de cordill (Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols)
  • La segona vida d’un tap de suro (Museu del Suro de Palafrugell)