Vuelven las visitas de verano en el Terracotta

26.06.2019

Un cop més, el Terracotta Museu presenta les activitats dels mesos de juliol i agost. Enguany en el museu es programen visites guiades, visites teatralitzades i la visita familiar autoguiada. Aquestes activitats estan pensades per totes aquelles persones que volen aprofitar l’estiu per conèixer i apropar-se un xic més a la història i al patrimoni ceràmic de la ciutat, sempre d’una manera lúdica i distesa.

Els dissabtes a la tarda dels mesos de juliol i agost es programa la visita guiada Descobreix el Terracotta, en aquesta proposta es visitaran els diferents espais i racons del museu per tal de copsar la importància que ha tingut i té la ceràmica en la història i l'actualitat de la Bisbal, la gran varietat de peces que s'han produït i la qualitat dels seus mestres ceramistes. Es tracta d'una visita guiada gratuïta amb el preu de l'entrada i que requereix reserva prèvia. La visita només es realitzarà amb un mínim de persones inscrites, si no s'arriba al mínim, s'anul·larà fins a la setmana següent.

La visita Tot per un Ral afegirà al museu la part la més dinàmica i divertida de l’estiu. Es tracta d’una visita teatralitzada per tots els públics, on dos personatges singulars, veïns de la Bisbal, substituiran al guia del museu per explicar la història del museu i de la ceràmica bisbalenca. Cal destacar que aquests personatges, en Fonsu (obsessionat amb una gerra de la Unión Obrera de Alfareros) i la Remei (obsessionada amb la neteja de la ceràmica), faran la visita “a la seva manera”.

A més, les famílies que visitin el museu podran realitzar la visita familiar autoguiada El manual del petit ceramista. Es tracta d’una activitat complementària a la visita on nens i nenes es poden convertir en aprenents de ceramista. Amb l'entrada del museu els hi donarem “El manual del petit ceramista”. Aquest manual explica tot el que cal saber per ser un bon aprenent de ceramista. Durant la visita el manual us proposa un conjunt de proves i enigmes que s’han de resoldre, al final de la visita els aprenents tindran premi.

No badeu, aquest estiu trobeu molts motius per venir a visitar-nos. L’Estiu del Terracotta és un estiu per descobrir, aprendre i gaudir del bon temps!

Consulteu el programa complet en pdf en aquest enllaç: L'Estiu del Terracotta 2019.