6º Nadal al Museu

Encuentra el extraterrestre!

Del MA 22.12.20 al JU 07.01.21

La campanya Nadal al Museu és una proposta dels 26 museus de la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona que enguany arribarà la seva 6a edició. Tindrà lloc del 22 de desembre al 7 de gener, coincidint amb les vacances escolars per motivar les visites de públic familiar durant les festes nadalenques.

Davant la situació d’incertesa provocada per la COVID19, l’activitat de Nadal al Museu es proposa sobretot respectant el grup bombolla de convivència, i promovent la visita lliure gamificada al museu. Els nens i nenes que visitin els museus, podran buscar l’extraterrestre protagonista de la campanya amagat entre les seves peces exposades com si fos el caganer del pessebre. Un cop el trobin, i després de comunicar-ho al personal de recepció del museu, se’ls obsequiarà amb un regal.

Martes

Miércoles