Subvenció de la Diputació de Girona per renovar una part del programari de gestió del museu

22.09.2020

En el marc de la convocatòria de les subvencions a museus i col·leccions de les comarques gironines per finançar i facilitar l'accés a equipaments i actuacions relacionades amb les noves tecnologies d'aquest 2020, l'Àrea de Cultura, Noves Tecnologies, Esports i Benestar de la Diputació de Girona ha concedit una subvenció per un import de 1.034,48 € al Terracotta Museu de Ceràmica de la Bisbal.

Aquesta subvenció ha servit per ajudar a implementar el programari Euromus per a la gestió diària del museu i la maquinària necessària pel seu ús. Això permet gestionar i agilitzar els processos de venda d'entrades i articles, de reserves de grups i de realització d'estadístiques de visitants al museu.

La incorporació del nou programari també ha estat possible gràcies al suport del Sistema Territorial del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya, a la qual pertany el Terracotta Museu.