Visita guiada a l'exposició permanent

L'activitat més emblemàtica de la Bisbal d'Empordà ha estat, històricament, la ceràmica, una manufactura de gran tradició i renom que ha generat un important patrimoni material i immaterial. A partir de la visita guiada a l'exposició permanent del Terracotta Museu es pot copsar la importància que ha tingut i encara té aquest sector en la història i l'actualitat de la Bisbal, la gran varietat de peces que s'han produït, i la qualitat dels mestres ceramistes de la ciutat. El museu s'ubica en una antiga fàbrica, la Terracotta, un edifici singular que manté els elements més característics d'aquesta indústria (basses de colar, xemeneies, forns...). La seva conservació i posta en valor el converteixen en un dels atractius més destacats del museu. Descobriu perquè es diu que la Bisbal és la capital catalana de la ceràmica!

Preus 2019:

Visita en català o castellà:

• Grups fins a 25 persones: 87,50 € / grup

• Grups a partir de 26 persones: 3,50 € / persona

Visita en anglès o francès:

• Grups fins a 25 persones: 137,50 € / grup

• Grups a partir de 26 persones: 5,50 € / persona

Durada: 75 minuts aproximadament

Tot l'any, dins dels horaris del museu.

Reserva prèvia: a través d'aquest formulari.

És imprescindible fer reserva prèvia amb antelació i esperar la confirmació.

Més informació a:

• 972 642 067 / terracottamuseu@labisbal.cat