Visita a un obrador de ceràmica en actiu

A la visita a l'obrador es coneixerà el procés d'elaboració dels objectes ceràmics i quina és la distribució habitual dels tallers dedicats a la producció de la ceràmica; una distribució que ve molt marcada per un procés que comença amb l'extracció, la selecció i el tractament dels material que s'utilitzaran. I sí, en el passat, aquest procés el duia a terme el mateix ceramista, a l'actualitat l'elaboració s'ha modificat profundament en relació als canvis tecnològics. Amb la visita a un dels obradors en actiu del poble es vol mostrar la forma de treballar en l'actualitat.

La Bisbal es diferencia d'altres centres productors de ceràmica en el fet que la producció es troba molt diversificada; no només es produeixen articles de terrissa, sinó que existeix un sector molt important dedicat a la ceràmica aplicada a la construcció i un altre ocupat en l'elaboració de ceràmica decorativa.

Preus 2019:

Visita en català o castellà:

• Grups fins a 25 persones: 125 € / grup

• Grups a partir de 26 persones: 5 € / persona

Visita en anglès o francès:

• Grups fins a 25 persones: 175 € / grup

• Grups a partir de 26 persones: 7 € / persona

Durada: 50 minuts aproximadament

Tot l'any, de dimarts a divendres i dins dels horaris del museu.

Reserva prèvia: a través d'aquest formulari.

Els obradors són llocs de treballs en actiu, no tenen una disponibilitat plena per acollir grups de visitants. És imprescindible fer la reserva prèvia amb antelació i esperar la confirmació:

Més informació a:

972 642 067 / terracottamuseu@labisbal.cat