S'edita el catàleg de l'exposició de Claudi Casanovas

29.08.2019

El dimarts 10 de setembre a les 19:00 h es presentarà el cinquè volum de la col·lecció Catàlegs del Terracotta Museu, dedicat a l’exposició temporal Pedrets & All shall be well, de Claudi Casanovas, que actualment es troba instal·lada a la Sala d’Exposicions Temporals. L’acte es complementarà amb una visita guiada a l’exposició temporal a càrrec del mateix artista.

Aquest nou volum de la col·lecció Catàlegs del Terracotta Museu acompanya i complementa l'exposició de Claudi Casanovas amb un text de la historiadora de l'art i periodista cultural, Eva Vàzquez, gran coneixedora de la seva obra. El catàleg mostra les dues sèries que han estat exposades: les peces de gran fomat del Jardí de la Lluna plena i les porcellanes blanques de All shall be well.

El catàleg també descobreix alguns dels aspectes menys coneguts de l'exposició, però no per això menys importants: el procés que envolta el disseny, el muntatge, o fins i tot la inauguració hi queden reflectits a través d'un reportatge fotogràfic.