Didi Heras exposa a l'espai 'La Peixera' del museu

26.11.2018

A partir d’aquest desembre l’artista local Didi Heras Colomer exposarà a l’Espai “La Peixera” del Terracotta Museu. La mostra, que porta per títol Les cheminées de cactus s’inaugurarà el divendres 30 de novembre a les 19h, i es podrà visitar fins al 27 de gener de 2019.

En Lluís Heras Colomer, conegut amb el sobrenom de Didi, va entrar en el món de la ceràmica als 15 anys, quan va entrar a treballar com a aprenent en el taller d’en Lluis Cornellà, un obrador de ceràmica tradicional que durant generacions estava especialitzat en la tècnica de la terrissa negra. Tot i que posteriorment també es va formar en diferents obradors de la Bisbal d’Empordà, la terrissa negre sempre ha estat la marca de fàbrica d’en Didi. Des de l’any 1990 treballa pel seu compte al mas familiar de Can Casadellà Pobre, al paratge del Pla de Cunyà de Serra de Daró, on hi té instal·lat el seu taller.

La Peixera és un espai expositiu dins del Terracotta Museu destinat a la reflexió, investigació i difusió de la ceràmica. L’espai està pensat per a poder acollir una programació dinàmica d’exposicions temporals que sota el comissariat de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal i la producció del Terracotta Museu, mostra i impulsa la ceràmica de creació contemporània.

Més informació sobre l'exposició aquí