Donem per inaugurada 'Madola. Vesitigis'

06.08.2018

El divendres 3 d'agost es va inaugurar amb un gran èxit de públic i crítica l'exposició temporal “Madola. Vesitigis”. Els usuaris del museu ja poden visitar aquesta mostra amb una sel·lecció de quinze grans peces d'una de les ceramistes catalanes amb més prestigi internacional. Madola és una ceramista d'una llarga trajectòria i una obra consolidada que destaca per la seva monumentalitat i sobrietat. En l'acte inaugural varen assistir al voltant de 150 persones que ja han pogut gaudir de l'exposició.

Varen intervenir: Xavier Rocas, conservador del Terracotta Museu; Joan Miquel Llodrà, historiador de l'art i gran coneixedor de l'obra de Madola; la pròpia artista, Madola; i Lluís Sais i Puigdemont, alcalde de la Bisbal d’Empordà.

L'acte es va tancat amb l'actuació del grup de jazz Guillem Payaró Jazz Quartet, un projecte de recent formació integrat per joves músics de jazz de l'escena empordanesa: Guillem Payaró (flauta travessera), Carlos Coronado (guitarra), Ferran Riembau (contrabaix) i Jordi Morell (bateria). El grup va oferir un recull de standards clàssics i melodies que han quedat gravades a les pàgines de la història del jazz.