El Mercat de Nit omple de parades i música el pati del Terracotta

12.07.2017

El passat dissabte 8 de juliol el patí del museu va acollir la primera edició del Mercat de Nit, una proposta organitzada per la Unió de Comerciants de la Bisbal. Tot i que a la tarda semblava que la pluja aigualiria la festa, finalment el bon temps va aguantar i va acompanyar les activitats, que varen començar a les 20 h del vespre i es varen allargar fins ben passada la mitjanit.

El Terracotta Museu va fer una nit de portes obertes a partir de les 19:30 h i fins a la mitjanit. Una ocasió gairebé única per visitar el museu fora del seu horari habitual i que varen aprofitar més de 600 persones. Molta gent de la Bisbal d'Empordà i rodalia varen descobrir el museu i el varen visitar amb amics i família.

Durant la nit, una quinzena de botigues del poble varen mostrar els millors productes dels seus respectius comerços. Els visitants varen trobar des de llibres fins a ceràmica, passat per roba i complements de tota mena. La música en directe també va tenir un paper protagonista gràcies a les actuacions dels conjunts Swing amb Hop's Trio i Rosa Zaragoza y los gitanos de Maracujà.