De rajoles, rajolers i rajoleries

IX Cuita als Forns de Rajoler de les Gavarres

Del dv. 25.10.19 al dg. 27.10.19

Del 25 al 27 d'octubre a la Rajoleria del Mas Frigola, Sant Climent de Peralta

El Terracotta Museu de la Bisbal ha preparat l'exposició "De rajoles, rajolers i rajoleries", que es podrà veure a la rajoleria del Mas Frigola de Sant Climent de Peralta durant la IX Cuita als Forns de Rajoler de les Gavarres, els dies 25, 26 i 27 d’octubre. En aquesta mostra sobre l'ofici de rajoler, dissenyada expressament per aquest esdeveniment, els visitants trobaran una visió general del que ha suposat la rajoleria, gràcies a la qual podran copsar la importància que ha tingut aquesta activitat i la seva producció a les nostres comarques. S’hi podran veure un seguit de peces del fons del museu: eines com són els motlles els picadors i els allisadors; a més d’algunes de les peces més representatives de l’ofici.

La cuita de rajols s'havia de celebrar del 18 al 20 d'octubre però es va posposar en suport a la vaga general

Divendres

Dissabte