Concert de PAVVLA - Festival Ítaca

Nit en blanc al Terracotta

Finalitzat
dissabte, 15 de juny | 20:30 h

Més informació i entrades a www.itacacultura.cat

En la seva aposta pels nous formats, el Festival ÍTACA, Cultura i Acció, amb la col·laboració del Terracotta Museu i de l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà, proposen una nit cultural en aquest equipament que inclourà diverses propostes d’oci i que culminarà amb el concert de Pavvla, la jove revelació de l’escena musical catalana que presenta el seu nou disc Secretly hoping you catch me looking. Publicat a finals de l’any passat, aquest nou treball consolida el creixement musical i personal de Pavvla que és l’artista indie amb més projecció del nostre país avalada per crítica i públic.

Abans de l’actuació de Pavvla,  el públic podrà gaudir de diverses propostes tant a l’interior com a la terrassa del museu: actuacions musicals de petit format dels alumnes de l’Escola de Música Conrad Saló, activitats de l’Associació Ceramistes La Bisbal o una visita guiada exclusiva i inèdita al magatzem del museu, tancat habitualment al public i que s’obrirà durant aquesta nit blanca de cultura.

El fons amagat del Terracotta
Visita guiada d'uns 15 minuts al magatzem de reserva del Terracotta Museu
En aquesta visita que oferim expressament pel Festival Ítaca Cultura es podrà descobrir un dels espais menys coneguts del Terracotta Museu: el magatzem, els participants tindran l’oportunitat de veure la part del museu on es conserva un fons de ceràmica amb més de 10.000 objectes entre peces de ceràmica, motlles i eines. En el magatzem també es troba la base d’un antic forn de ceràmica de flama directa i que es va localitzar durant les obres d’ampliació del museu i que normalment resta amagat als usuaris del museu.

Una vesprada amb un aforament limitat per a poc més de 200 persones que podran sopar al mateix espai amb un servei de food trucks ubicat al recinte.

Informació d'interès
- Hi ha servei de bar i sopar. Recomanem arribar amb temps per poder gaudir del servei.
- En aquest concert, els menors de 0 a 8 anys tenen entrada gratuïta.
- D'acord amb la llei, els menors de 16 anys només podran accedir als concerts si van acompanyats pel pare o mare i/o tutors legals. A més, cal dur signada la corresponent autorizació que us podeu descarregar en aquest enllaç.

Dissabte

Des de