Presentació dels Catàlegs del Terracotta Museu

Fira Indilletres

Finalitzat
diumenge, 2 de juny | 16:45 h

Presentació de la col·lecció Catàlegs del Terracotta Museu a la Sala del Menjador del Castell. Aquest acte està emmarcat dins de l'Indilletres, fira del llibre de la Bisbal.

Des del 2018, el Terracotta Museu publica la col·lecció “Catàlegs del Terracotta Museu”, una línia editorial pensada per acompanyar i complementar les mostres de la Sala d’Exposicions Temporals, i al mateix temps, mostrar alguns dels aspectes menys coneguts de la producció, el disseny, i el muntatge de les pròpies exposicions. Els catàlegs estan dissenyats per ser agrupats en forma de col·lecció, la suma de les exposicions anuals conforma un “Llibre d’exposicions”. Actualment ja s’ha publicat el “Llibre d’exposicions 2018” i ara s’edita el primer volum del “Llibre d’exposicions 2019”, dedicat a l’exposició “Can Salamó i els colors de la terrissa bisbalenca”.

Diumenge

Finalitzat