Presentació del catàleg 'Javier Garcés. Escultures ceràmiques'

Finalitzat
divendres, 22 de juny | 19:30 h
Presentació del catàleg.
Visita guiada a l'exposició de la mà de Javier Garcés.

Lluís Sais i Puigdemont, alcalde de la Bisbal d’Empordà,

Es complau a convidar-vos a la presentació del catàleg de l’exposició "Javier Garcés. Escultures ceràmiques", que tindrà lloc el proper divendres 22 de juny, a les 19:30h, al Terracotta Museu de Ceràmica de la Bisbal

La presentació del catàleg, que enceta una nova línia editorial del museu, anirà a càrrec del fotògraf i comissari d'exposicions Eugeni Prieto i del dissenyador gràfic Pere Álvaro. Tot seguit, Javier Garcés oferirà una visita guiada a l'exposició.

Més informació

L'exposició es pot veure a la Sala d'Exposicions Temporals fins al 23 de juliol de 2018:

La sala d'exposicions temporals mostra un recorregut per la producció escultòrica realitzada en ceràmica, unes peces que es veuen reforçades a través de dibuixos de l'artista. Aquesta selecció d'obres, d'un realisme colpidor i molt personal, permeten copsar el seu gran domini de la tècnica, obres que no deixen de ser un reflex del seu entorn humà més proper (confirmat per familiars i amics).

Més informació sobre l'exposició.

Divendres

Finalitzat