Dibuixant amb Javier Garcès

Taller de dibuix

Finalitzat
dissabte, 26 de maig | 12:00 h

Activitat paral·lela de l'exposició temporal "Javier Garcés. Escultures ceràmiques".

Fins el 23 de juliol la sala d'exposicions temporals mostra un recorregut per la producció escultòrica realitzada en ceràmica per l'artista, unes peces que es veuen reforçades a través de dibuixos i esbossos que mostren la seva vessant de dibuixant.

En aquest sentit el museu organitza un taller de dibuix encarat a totes aquelles persones interessades i que vulguin rebre una masterclass a càrrec de l'artista Javier Garcés. Descobrir la seva manera de treballar a través de la mirada i l'observació.

Activitat gratuïta.
Imprescindible fer reserva prèvia a terracottamuseu@labisbal.cat o al 972 64 20 67 (dins dels horaris del museu).
Els participants han de portar: llapis, goma, paper d'estrassa o similar i una base rígida a manera de suport.
El taller es realitzarà a la mateixa sala d'exposició.

Dissabte

Finalitzat