Presentació del catàleg 'De Vilà Clara a Vilà-Clara'

Finalitzat
diumenge, 25 de febrer | 12:00 h

12:00h - Visita guiada a l'exposició de la mà dels germans Vilà-Clara

12:30h - Presentació del catàleg a càrrec de l'investigador i ceramòleg Emili Sempere

Presentacio del catàleg "De Vilà Clara a Vilà-Clara. Família de Ceramistes"

L'acte començarà a les 12h amb una visita guiada a l'exposició de la mà dels germans Vilà-Clara. Tot seguit, a les 12:30h, hi haurà la presentació del catàleg, a càrrec de l'investigador i ceramòleg Emili Sempere.

Es clourà amb un aperitiu per tots els assistents.

Activitat gratuïta.

L'exposició:

El taller dels Vilà Clara, i els dos personatges homenatjats en aquest mostra, Josep Vilà Clara i Josep Vilà-Clara Garriga, pare i fill, representen per a la ceràmica de la Bisbal dos figures transcendents en la història moderna de la ceràmica de la ciutat i, per extensió, de tot Catalunya. Dos treballadors de la ceràmica que, moguts per una vocació extraordinària, incansable al llarg dels seus anys d'ofici, han mostrat sempre un elevat sentit d'exigència i de reivindicació per la professió que ha ajudat a fer créixer i dignificar l'actual ceràmica de la Bisbal. Donar a conèixer aquests dos protagonistes, sens dubte, ajuden a dignificar l'ofici i, de retruc, la ceràmica de la Bisbal.

Més informació sobre l'exposició.

Diumenge
feb