II Empordà Fang Cuit

dilluns, 21 d’agost | 18:30 h

18:30h Inauguració II Empordà Fang Cuit

20:00h Presentació del llibre Claudi Casanovas Ceràmiques 1975 – 2015

Enguany el Terracotta Museu tornarà a col·laborar a les jornades ceràmiques Empordà Fang Cuit. En aquesta segona edició hi haurà una major participació del museu, que esdevindrà l'espai d'inauguració, amb l'acollida dels alumnes i una xerrada a càrrec de Claudi Casanovas; i el de cloenda, amb una Nit d'Estiu al Terracotta carregada d'activitats..

Així doncs, el dilluns 21 d'agost a les 18:30h, el Terracotta Museu acollirà la inauguració del seminari. Els representants de les diferents entitats organitzadores donaran la benvinguda als participants. A les 20h tindrà lloc la presentació del llibre Claudi Casanovas Ceràmiques 1975 – 2015, publicat per Úrsula Llibres amb textos d'Eva Vàzquez i fotografies de Jordi Puig. En el llibre es revisen quaranta anys d'ofici d'un dels artistes ceramistes de major reconeixement internacional. L'acte serà a càrrec del propi Claudi Casanovas, que parlarà de la seva trajectòria personal, marcada per obres d'una gran monumentalitat, però sense perdre pel camí una poètica molt personal.

Dilluns
ago